Jaarverslag 2020 online!

16 juli, 2021
Netwerk

Van ‘samen voor de zorgarbeidsmarkt’ naar ‘samen voor voldoende personeel vandaag’. 2020 was een hectisch jaar. We startten voortvarend en vol enthousiasme met het aanpakken van de knelpunten die balans op de arbeidsmarkt in de weg staan en sprongen daarna met energie bij om de zorg te ondersteunen. Vandaag presenteren we ons jaaroverzicht van 2020 waarin we je cijfers en inzichten geven over de arbeidsmarkt, bureau deRotterdamseZorg en de financiën van 2020. Uiteraard blikken we ook terug op alle activiteiten van dat jaar.

“In 2020 hebben we ervaren dat flexibiliteit en samenwerking cruciaal zijn om de maatschappelijke uitdagingen van zorg aan te gaan. Keer op keer, niet alleen tijdens de coronacrisis, laten we in onze regio zien dat we hier toe in staat zijn. Ons jaaroverzicht staat vol met activiteiten die we ieder afzonderlijk niet hadden kunnen doen en waarmee we niet zulke mooie resultaten zouden hebben behaald als we dat niet in gezamenlijkheid deden. Blik met ons terug op het jaar 2020. Lees en wees trots op jouw bijdrage hieraan! Samen staan we sterk.”
Jacqueline Stuurstraat, directeur deRotterdamseZorg

Klik hier voor het jaarverslag 2020.

Headerphoto:

Elke maand zien hoe we samenwerken? Geef je op voor de nieuwsbrief.